vervolg dag 5 - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu vervolg dag 5 - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

vervolg dag 5

Blijf op de hoogte en volg Ans

22 Juli 2017 | Spanje, Zubiri

Hier ben ik weer. Denk er over na om een andere Site te gaan nemen, voor mijn verslag, pfff. Deze werkt niet echt. Wie weet er een goede?
Graag reactie aub. Afijn, alles dicht, dan ga ik lekker zitten picknicken met wat ik nog in mijn rugzak heb, is ook heel prima hoor.
Bij Larasoana aan het water. Mocht daar eigenlijk niet komen, maar ja, beetje rebels mag je toch wel zijn?

  • 26 Juli 2017 - 09:34

    Caroline:

    Sterker nog Ans, dat hoort bij jou!!! Als je niet meer rebels bent dan ga ik me zorgen maken ;) in mijn vorige stukje schreef ik dat misschien FB een oplossing is. Jammer dat je dat nu allemaal opnieuw moet uitvogelen. Maar succes met zoeken, ik snap dat je iets anders wil. Hoop dat je snel een goed alternatief hebt want ik vind het leuk om je te volgen.

  • 26 Juli 2017 - 10:09

    Ineke:

    hoi ansje zo leuk om je te volgen het boekje ligt ellke dag op tafel gaat het goed in het hoofdje gaat het goed met lopen en klimmen sukses en let goed op xxineke willem

  • 27 Juli 2017 - 07:50

    Ans Schouten:

    Oké, hier ben ik weer, problemen met de site,pff.
    Ik heb ondertussen ándere geprobeerd, ook die van jou Daisy, maar elke site heeft zo zijn problemen.
    En inderdaad Hanneke, ik denk iedere keer maar een stukje tekst. Maar wat geven ze niet aan

  • 27 Juli 2017 - 17:50

    Wilma :

    Hoi zusje wat schrijf je toch leuk,jammer dat de site wat lastig is. Ik ben trots op je maar dat wist je al xxx. Succes met het vervolg van de reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 19906

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: