Dag 6 - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Dag 6

Blijf op de hoogte en volg Ans

23 Juli 2017 | Spanje, Pamplona

Beetje uitgeslapen en afscheid genomen van Deense Martin en Victoria en van Annet met zoon Dusty uit Amerika. Ik bleef lekker een dagje in Pamplona, had rust nodig. Zo’n lichaam moet er toch aan wennen. Lekker rondgeslenterd met een route, maar de route vrij snel weggedaan. De Mariakathedraal bezocht waar achterin een fietser met fiets zat, bang om verder te moeten lopen. Een poosje langs de muur van Pamplona gewandeld, de nodige parken bezocht, praatje met een mooie Franse pelgrim en nog van een flinke ijsco genoten.
Tijd voor mijn siësta

• 27 Juli 2017 - 22:44

Jose Vrijhoef:

Leuk Ans om je stukjes te lezen. Je schrijft 'lekker' leesbaar :-)
    Wel jammer dat het uploaden niet zo goed gaat. Ik lees nu op 27 juli, jouw verhaal van 23 juli.
    Maar toch boeiend om te lezen hoe je je dagen doorwandeld.
    Toitoitoi

• 27 Juli 2017 - 23:10

Clio:

Hi Mam,

je berichtje van 23-07 over dag 6 komt nu net de mailbox binnen. Had je beter met de postduif kunnen sturen ;-) Lekker genoten van je rustdagje zie ik. Groot gelijk, moet ook allemaal niet zo gehaast. Zet hem op! XX

• 27 Juli 2017 - 23:55

Hanneke:

Hoi Ans
    Fijn weer iets gehoord te hebben van je, ook al is het van enkele dagen terug. Wel vreemd dat het zo lang er over doet om hier aan te komen.
    Zijn toch niet jouw schoenen die daar aan de wilgen hangen op die foto?
    Het ga je goed, liefs...

• 28 Juli 2017 - 09:53

Annette:

Groot gelijk dat je rustdagen houd. Is heel belangrijk

• 28 Juli 2017 - 09:59

Annette :

Ook hier had ik meer geschreven.
    Je moet ook van de omgeving genieten, niemand die achter je aan zit en je hoeft niet over 2 weken terug te zijn.
    Geniet alsjeblieft je doet dit maar 1 keer denk ik.
    Veel liefs Annette.
    ( hopelijk kun je nog nieuwe stokken kopen ergens.)

• 29 Juli 2017 - 17:09

Annie Vervoort:

hoi Ans,

Leuk dat we jou kunnen volgen.
    Goed dat je op tijd rust want je hebt nog een hele tocht voor je!
    We wensen je veel kracht voor onderweg naar je bestemming.

groetjes Ton en Annie