Sorry, wat verward voor jullie - Reisverslag uit Azqueta, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Sorry, wat verward voor jullie - Reisverslag uit Azqueta, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Sorry, wat verward voor jullie

Blijf op de hoogte en volg Ans

28 Juli 2017 | Spanje, Azqueta

Buenos dias, even voor de duidelijkheid, ik loop achter!??
En eigenlijk komt dat door deze site en een beetje door mijzelf. Ik heb niet altijd internet hier en ik stuur Zo

  • 28 Juli 2017 - 22:43

    Ann:

    Geeft niets. Het is jou tocht. Het is heel leuk om je te volgen maar ik kan me ook voorstellen dat je niet altijd zin hebt om een stukje te maken. Geniet ze. Anne

  • 28 Juli 2017 - 23:25

    Nel:

    Ha Ans,
    Ik lees steeds hoe je geniet van de omgeving.
    Een met de natuur.
    Fijn dat te lezen.
    Mijn dag is niet af, zonder berichtje van camino Ans!
    Geniet weer van het vervolg van je reis.
    Van de omgeving en de ontmoetingen.

  • 28 Juli 2017 - 23:26

    Nel:

    Ha Ans,
    Ik lees steeds hoe je geniet van de omgeving.
    Een met de natuur.
    Fijn dat te lezen.
    Mijn dag is niet af, zonder berichtje van camino Ans!
    Geniet weer van het vervolg van je reis.
    Van de omgeving en de ontmoetingen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 19872

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: