Richting Zariquiegui - Reisverslag uit Azqueta, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Richting Zariquiegui - Reisverslag uit Azqueta, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Richting Zariquiegui

Blijf op de hoogte en volg Ans

24 Juli 2017 | Spanje, Azqueta

Best verwarrend, mijn verslag. Er zit weinog logica in, zegt ons Zoetje. Gelijk heeft ze, maar hopelijk gaat de logica nog komen.
Maandag ochtend vanaf Pamplona richting Zariquiegui, maar eerst kerk binnen in Pamplona om 9.00 uur!
De mis bijgewoond, netjes de communie, einde van de mis paar foto's in de kerk gemaakt en naar buiten.
Oeps, mijn stokken! Ik wilde naar binnen, ging net voor mijn neus de deur dicht!
Dag stokken, niemand die open deed. Dat had ik binnen al in de gaten, priester had de klink van de sacristie ( zoiets volgens mij) nog in zijn hand , terwijl een vrouw op de deur klopte. Wilde waarschijnlijk iets vragen, maar hoe hard ze ook klopte, er werd niet opengedaan. Dus kon ik het helemaal vergeten.
Verder zonder stokken.

  • 28 Juli 2017 - 09:31

    Clio:

    Typisch mijn moeder om die stokken te vergeten

  • 28 Juli 2017 - 12:03

    Caroline:

    Ans is een creatieve moeder (en daar hoort verwardheid een beetje bij) met op z'n tijd een bakkie met iets lekkers erbij. En ook af en toe een spiritueel rustmomentje met een sociaal contact. Schrijf uit je hart en geniet van alles en iedereen om je heen x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 19884

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: