Verder naar Zariquiegui - Reisverslag uit Azqueta, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Verder naar Zariquiegui - Reisverslag uit Azqueta, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Verder naar Zariquiegui

Blijf op de hoogte en volg Ans

24 Juli 2017 | Spanje, Azqueta

Oke, Verder zonder stokken, voelde mij weer een stuk jonger ??.
Heerlijk gewandeld zonder stokken, prachtige omgeving, zo ontzettend mooi.
Het is echt genieten, het meest geniet ik wanneer ik alleen wandel.
Je komt regelmatig andere pelgrims tegen, zoals vier Duitse mannen die amper iets durfde te zeggen. Mensenschuw denk ik..
Kwam ik aan in Zariquiegui om daar te slapen, en wie verbleven daar ook, je raad het al, die 4 Duitsers!
Nog nooit zulke saaie mensen gezien. Maar ik vermaakte mij wel, bij het brandende open haardje.
Heerlijk gegeten en op tijd naar bed!

  • 28 Juli 2017 - 09:47

    Annette :

    Snap jou reactie over die saaie mannen

  • 28 Juli 2017 - 09:56

    Annette :

    Ha ha denk inderdaad dat het aan de site ligt ik heb hierboven veel meer geschreven dan dat er op staat.
    Ik schreef namelijk
    Ik snap jou reactie over saaie mannen ze vinden hun mobieltjes belangrijker.

  • 28 Juli 2017 - 22:32

    Anne:

    Ach ja met Duitsers moet je maar net und punctlich zijn. Dat is niets voor jou.

  • 28 Juli 2017 - 23:24

    Clio:

    De gezelligheid en spontaniteit spat van de foto af :-P

  • 28 Juli 2017 - 23:24

    Clio:

    De gezelligheid en spontaniteit spat van de foto af :-P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 19861

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: