Avond in Puente la Reina - Reisverslag uit Arizala, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Avond in Puente la Reina - Reisverslag uit Arizala, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Avond in Puente la Reina

Blijf op de hoogte en volg Ans

25 Juli 2017 | Spanje, Arizala

De stad in, zonder mannen Inie.?? Lelijke stad, wel veel kleine enge straatjes. Eindelijk een klein plein, met live music, erg goed en zowat alle inwoners in het rood met wit. De hele week feest daar. Leuk cafeetje met heerlijke hapjes, die ik bij een goed uitzicht op het podium heb opgegeten. Hmmm, lekker glaasje wijn en op een gegeven moment de weg terug zoeken door die straatjes naar mijn hostel. Wat mij nog was gelukt ook. "M

  • 28 Juli 2017 - 22:40

    Anne:

    Ik heb bewondering voor je. Jij en de weg vinden. Maar ik mag natuurlijk niets zeggen. Heb nog nooit in 1 keer jou huis gevonden zonder fout te rijden. :-)

  • 29 Juli 2017 - 10:03

    Ineke:

    volgens mijn boekje 13 km vandaag xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 224
Totaal aantal bezoekers 19892

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: