Maandag 31 juli, dag 14. Van Logroño naar Ventosa - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Maandag 31 juli, dag 14. Van Logroño naar Ventosa - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Maandag 31 juli, dag 14. Van Logroño naar Ventosa

Blijf op de hoogte en volg Ans

01 Augustus 2017 | Spanje, Ventosa

Om 7.00 uur vertrokken vanuit Logrono na eerst afscheid te hebben genomen, maar speciaal van Noa, een speciaal iemand uit Jeruzalem.
Krijg regelmatig reacties op mijn rugzak, wordt zelfs gevraagd of ze er foto's van mogen maken. Afijn, lekker (te vaak) rusten, voor 9.00 uur al 2 keer, haha. Zo kom ik er misschien nooit. Om 9.00 uur zat naast mij aan een tafeltje een Rus, al aan het bier!! Die Russen, eerst Maja met 3 glazen wijn en nu deze men eet.
Door prachtige velden met wijngaarden, olijfboomgaarden en veel, heel veel hitte kom ik in Ventosa aan.
Prachtig klein dorpje tegen de heuvels!

  • 01 Augustus 2017 - 22:03

    Ineke:

    o nog sneller nu al naar najera op naar santo domingo superxxx

  • 01 Augustus 2017 - 23:41

    Jose Vrijhoef:

    Jouw rugzak was/ is ook wel heel speciaal! Je hebt hem zo mooi versierd. Ik kan me voorstellen dat mensen daar naar kijken want ik heb dat ook nog nooit eerder gezien. Wel dat er van alles aanhangt maar jij hebt hem gewoon heel mooi gemaakt met die mooie glimmende stiksels en banden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 19888

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: