Zondag, 30 juli. Van Sansol naar Logrono deel 2 - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Zondag, 30 juli. Van Sansol naar Logrono deel 2 - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Zondag, 30 juli. Van Sansol naar Logrono deel 2

Blijf op de hoogte en volg Ans

03 Augustus 2017 | Spanje, Logroño

Lange, mooie tocht, mooie gesprekken onderweg, zomaar ineens met Michael uit Zweden, ik mijn verhaal, hij zijn bijzondere verhaal. Net voor Logrono afscheid genomen, ik wilde écht ff rusten. In logrono liep ik per toeval voorbij een peregrina. Donotiva dwz mag jezelf geven wat je wil voor slapen en eten. Ik was al laat, maar voor deze pelgrim was er ook een plaatsje. Was héél bijzonder, naast een kerk waar we met zijn allen na gezamenlijk eten een speciale bijeenkomst hadden, beetje stilte, beetje bidden.
Bijzondere mensen ontmoet o.a. Noa uit Jerusalem. Gezellig gepraat aan tafel met een simpele pelgrimsmaaltijd. De priester deed het woord en vóór het eten ook gezamenlijk zingen, ik met mijn stem!!!