Maandag 31 juli, dag 14. Logrono > Ventosa deel 2 - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Maandag 31 juli, dag 14. Logrono > Ventosa deel 2 - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Maandag 31 juli, dag 14. Logrono > Ventosa deel 2

Blijf op de hoogte en volg Ans

04 Augustus 2017 | Spanje, Ventosa

Lieve volgers, heerlijk, jullie berichtjes, daar geniet ík dan weer van. Doet mij goed. Maar ik kan daar echt niet allemaal op reageren. (zou dat wel willen) In Ventosa, lief klein dorpje tegen de heuvels aangekomen bij Maria. Dacht eerst een beetje koel persoon (niet snel oordelen Ansje).
Redelijk geslapen, volgende ochtend wilde ik vertrekken en.. Toen gebeurde het. Ik werd emotioneel, heel verhaal ( idd, boek José) dat later. Maria pakt mijn rugzak en doos en zet het in de slaapkamer en stuurt mij terug naar bed en heeft zich heel bescheiden de hele dag om mij bekommert. Dus extra dag gebleven. Wat spullen gaan naar Santiago, waaronder mijn tablet. Dus de berichtjes die ik stuur gaan voortaan iets korter worden. Veel liefs en tot de volgende keer. X

  • 04 Augustus 2017 - 09:58

    Caroline:

    Een heel wijs besluit. Het 'breken moest komen. Je bent de juiste persoon tegen gekomen. Wow! Nu begint je echte tocht veel succes. Kus c

  • 05 Augustus 2017 - 15:21

    Annie En Tony Vervoort:

    Lieve Ans,

    Wat nu gebeurd is, had je verwacht. Rust maar lekker uit, dan kan je er weer lekker tegen aan. Heel veel kracht gewenst voor de tocht naar Santiago. Je mag trots op jezelf zijn. Wij zijn dat ook op jou.

    Groetjes Annie en Tony

  • 05 Augustus 2017 - 16:09

    Annette :

    Hoi lieve Ans.
    Laat het gebeuren het moet er toch uit.Heb net heel toevallig een reisverslag gezien op tv, en heb gezien hoe je deze tocht ondergaat.
    Hopelijk heb je de kracht weer gevonden en ben je weer aan de wandel.
    Heel veel succes en zet hem op vrouwke.

    Groetjes Annette

  • 07 Augustus 2017 - 21:14

    Jose En Sjef:

    Hoi die Ans, wat een mooie verhalen.
    super leuk om te lezen. je kan trots zijn dat het zo goed gaat en dat je zo aan het genieten bent.
    Blijf dit vooral doen en blijf ons verrassen met je verhalen.
    lieve groetjes van ons. Jose en Sjef

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 19858

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: