Zaterdag 5 augustus, dag 19. Tosantos naar Agés - Reisverslag uit Agés, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Zaterdag 5 augustus, dag 19. Tosantos naar Agés - Reisverslag uit Agés, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Zaterdag 5 augustus, dag 19. Tosantos naar Agés

Blijf op de hoogte en volg Ans

08 Augustus 2017 | Spanje, Agés

Mooi wandelweer, als een van de laatste gestart rond 8.00 uur. Heerlijk aan de wandel, onderweg picknicken bij een dorpspleintje waar vaak wel een paar pelgrims zitten en er een praatje wordt gemaakt met soms pelgrims van vorige dagen. Groot bos in, midden in het bos een groot pad, soms stijgend en daarna weer naar beneden. Mooie picknicktafels daar, lekker ff rusten met een boterham. Beetje lang gerust ivm een lang gesprek met David (zie foto) maar die mij ook verschillende goede tips gaf. Hierna verder door het bos met ineens een soort paradijsje. ( zie foto)
Je kon er van alles krijgen voor een donatie. Verder doorgelopen, kwam maar geen eind aan. Totdat ik na 24 km Agés zag liggen. Waar ik in de albuerge Noa uit Jeruzalemiweer tegen kwam! Toeval?
Samen pizza binnen gegeten omdat het buiten te koud was. Daarna lekker onder de wol. Adios. X

• 08 Augustus 2017 - 10:04

Caroline:

Wat maak je toch veel mee. En wie lopen er allemaal mee op je reis? #superervaringen. Go with the flow. Succes Ans x