Donderdag 10 augustus, dag 24. St. Nicholas > Pobl - Reisverslag uit Población de Campos, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Donderdag 10 augustus, dag 24. St. Nicholas > Pobl - Reisverslag uit Población de Campos, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Donderdag 10 augustus, dag 24. St. Nicholas > Pobl

Blijf op de hoogte en volg Ans

11 Augustus 2017 | Spanje, Población de Campos

We waren blij om de kerk te verlaten na een simpel ontbijt bij kaarslicht. Aan de wandel en al na 2 km zaten we aan de koffie met Naomi en Sarah uit Italië en Ruardos uit Mexico. Zo aardig, hij gaf mij olie voor mijn schouder,beetje last van tijdens het wandelen. Weer verder, op een rotsblok rusten en dan ineens na een lange poos word je ineens emotioneel. Eigenlijk heel mooi. En gelijk komt er een roofvogel aangevlogen en komen Sarah en Ruardos aangelopen. Hebben we een poosje bij elkaar gezeten. Noa en ik hadden het bijna gezien na 15 km. Kom op, toch naar het andere 3 km verderop. Héérlijk, wij met 2 andere pelgrims, een Française en.. de 1 ste Belg die ik ontmoet op de camino.
Weten jullie eigenlijk al dat hier mijn naam is veranderd in Anna. En Clio ik ben jouw borstel al meer dan een week kwijt. Kam mijn haren met mijn vingers (bijna rasta). Ik denk dat ik een paar kilootjes kwijt ben en nogal ben verkleurd. Dus zie ik er strakjes een beetje anders uit. Adios X

  • 11 Augustus 2017 - 20:27

    Caroline:

    Ja dat was me al opgevallen Ans dat je was afgevallen. We zien straks een totaal andere Anna terug. ;) Topper!! De emoties komen goed los; laat maar gaan.......

  • 11 Augustus 2017 - 23:45

    Paul :

    Anna, ook leuk! En ik neem aan dat je alle talen spreekt als je terug bent!

  • 12 Augustus 2017 - 12:50

    Anja Kooiman:

    Hoi AnskeAnna, Ik denk dat deze reis je letterlijk en figuurlijk verandert zal hebben!! Je doet het fantastisch! Dikke kus en knuff X

  • 13 Augustus 2017 - 18:04

    Jan Schipper:

    Hoi lieve Ans,

    Tussendoor een aantal van je dagverslagen gelezen maar vandaag ben ik er eens goed voor gaan zitten om de resterende berichtjes van je te lezen en vooral mee te krijgen hoe het je vergaat. Ik denk dat deze reis op het goede moment voor je komt. Het moment om eindelijk eens tijd voor je zelf te nemen en terug naar jezelf te gaan om te zien wat het afgelopen jaar met je gedaan heeft. Je hierop te bezinnen en vooral om duidelijk te krijgen hoe je verder wilt met jouw eigen leven. Je hebt ons meegenomen in een deel van dit proces. Je hebt ons meegenomen op deze reis en hebt ons mee laten delen in de dingen waar je o zo van geniet maar ook in de ontberingen. Jee, wat ben je sterk Anna, wat ben ik toch trots op deze prachtige vriendin van me. Geniet nog van de tijd die je hier nog hebt. Liefs, Jan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 19910

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: