Dinsdag 15 augustus, dag 29. El Burgo Ranero > Man - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Dinsdag 15 augustus, dag 29. El Burgo Ranero > Man - Reisverslag uit Mansilla de las Mulas, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Dinsdag 15 augustus, dag 29. El Burgo Ranero > Man

Blijf op de hoogte en volg Ans

18 Augustus 2017 | Spanje, Mansilla de las Mulas

Verjaardag van Zoë. Deze wandeldag gaan mijn gedachten héél vaak naar haar en Jim. Had ook niet anders verwacht.
Hele lange saaie weg, alleen vlakte en de zon. Na 9 km hebben we erg lang zitten rusten daarna nog een keer 9 km gelopen voordat we moe, maar voldaan in een leuke albuerge kwamen waar aardige Laura de scepter zwaaide. Aardige meid. Je kon je laten masseren door een donatie te geven. Héérlijk, eerst douchen, daarna rug, nek en bovenarmen. Ook werd er flink aan je benen getrokken.
Hierna ff rusten.Terwijl ik dat deed hoorde ik ineens hetzelfde rare geluid wat ik bij de derde overnachting van mijn camino hoorde.
Ik uit mijn bed, wilde weten wat het was.
Vlakbij bij mij was het. Het kwam van die Bulgaarse man vandaan!!
Later meer hierover.
Adios, Anna.

• 18 Augustus 2017 - 19:55

Annette:

Hoi Anske

Wat een heerlijkheid om jou verhalen te lezen. Nog gefeliciteerd met Zoë, zijn we al zolang collega's en dan merk je dat onze kids gelijk jarig zijn.Grappig.
    Maar daar gaat het niet over nogmaals vind het zo knap wat je doet,je mag straks je eigen wel voorstellen in het team.
    Ik hoop dat je nog steeds naar je einddoel gaat,in goede en slecht dagen hou vol.
    Vrouwke succes.
    Annette