Donderdag 24 augustus, dag 38. Acebo naar Camponar - Reisverslag uit Camponaraya, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Donderdag 24 augustus, dag 38. Acebo naar Camponar - Reisverslag uit Camponaraya, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Donderdag 24 augustus, dag 38. Acebo naar Camponar

Blijf op de hoogte en volg Ans

28 Augustus 2017 | Spanje, Camponaraya

Half acht weg na klein ontbijtje. Na 2 km klimmen aangekomen in een berg dorpje, echt, dat dit bestaat, dat hier mensen wonen. Geen wegdek, krotten, puin en daartussen enkele huizen. Maar het had iets, er was zelfs een leuke kleine albuerge met lekker verse dingen. Poos daar gezeten en verder naar prachtige bergdorpjes en zulk een mooie natuuur. Daar loop ik dan, soms kilometers alleen boven in de bergen, met zowat elke dag een roofvogel. Echt, sinds ik uit Ventosa
bij Maria ben vertrokken, op 4 dagen na, elke dag een of meerdere roofvogels. Net of ze wil zeggen: Johanna, (zo noemde ze mij) je doet het goed!

• 28 Augustus 2017 - 23:52

Ineke:

nog maar een stukske 100 km zoiets toch knap hoor zuster anna dikke kus van je zuster ina

• 28 Augustus 2017 - 23:56

Ineke: