Vrijdag 25 augustus, dag 39. Camponaraya > Villafr - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Vrijdag 25 augustus, dag 39. Camponaraya > Villafr - Reisverslag uit Villafranca del Bierzo, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Vrijdag 25 augustus, dag 39. Camponaraya > Villafr

Blijf op de hoogte en volg Ans

29 Augustus 2017 | Spanje, Villafranca del Bierzo

Wilde vandaag flink wat kilometers maken. Mooie wandeling, leuke dorpjes en kwam na 15 km in het mooie Villa franca del Bierzo aan. Eerst tortilla met Cola, daarna zien we verder. Ik zat bijna te slapen bij mijn tortilla. Hoezo verder lopen. Albuerge gezocht, Klein Villafranca, ik was de eerste. Heel schoon, met strakke witte lakens en...een groot spierwit zacht badlaken!!! Wauw Martha (de eigenaresse) je moest eens weten hoe blij ik hiermee ben. Ze moest lachen. En ik ging heerlijk douchen en rusten in alle rust bij Martha. Blij dat ik niet verder ben gegaan.

• 30 Augustus 2017 - 09:52

Frans:

lees alles redelijk goed volhouden zo nog even dan helleloeja zelf tandarts kies trekken mislukt naar kaak chiurg den bosch kon direcht komen met fiets gegaan spijt eruit gesneden au