Zaterdag 26 augustus, dag 40. Villafranca > Hospit - Reisverslag uit Padornelo, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Zaterdag 26 augustus, dag 40. Villafranca > Hospit - Reisverslag uit Padornelo, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Zaterdag 26 augustus, dag 40. Villafranca > Hospit

Blijf op de hoogte en volg Ans

29 Augustus 2017 | Spanje, Padornelo

Maar liefst 37 km vandaag, haha. Maar, 12 km met bus (wilde ik) ivm het twee dagen ziek zijn geweest waardoor ik wat achter liep. Wilde in Vega de Valcare bus nemen. Albuerge in om te vragen. Hier komt de bus 5x per week! Taxi? Wat kost dat, ik wil niet meer dan €15 betalen. Hij bellen, een taxi na vijf uur, de andere na twee uur. Schiet niet op. Afijn, ik heb een soort zwarte taxi geregeld, zijn vriendin. Geweldig verhaal onderweg hoe zij elkaar onderweg ontmoet hebben tijdens de camino. Dit houden jullie tegoed.
Nog meer interessante mensen ontmoet onderweg, het was écht een héle mooie dag! Super. Afgezet in O Cebreiro waar ik besloot om nog 7 km verder te lopen in een prachtig landschap naar Hospital de la Condesa waar maar een albuerge was. In het dorpje waar verder niets te krijgen was, héérlijke soep gegeten. Beetje krachtvoer.