Maandag 28 augustus, dag 42. Samos naar Barbadelo - Reisverslag uit Barbadelo, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Maandag 28 augustus, dag 42. Samos naar Barbadelo - Reisverslag uit Barbadelo, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Maandag 28 augustus, dag 42. Samos naar Barbadelo

Blijf op de hoogte en volg Ans

30 Augustus 2017 | Spanje, Barbadelo

Als laatste uit een nat Samos vertrokken, beetje miezerig weertje. Voordeel, veel zuurstof in de lucht. Geen enkele pelgrim te zien op Yong na, uit Zuid Korea, die ik al snel inhaalde. Tijd zat, zo te zien. Hele poos samen gewandeld en lopen kletsen door super mooie omgeving met stille, héle stille dorpjes. Eindelijk een dorpje waar een cafeetje open was. Koffie met zelfgebakken cake. Nog samen verder gelopen tot... waar we míjn drie hulpverleners óók uit Zuid Korea tegen kwamen. Vol belangstelling wilden ze weten hoe het nu met mij ging. Prima hoor, alleen linker ribben gekneusd en last van. Yong wilde wat van het stadje zien. Prima, ik weer verder naar een leuk terrasje om daarna door te lopen. Ik hoef niet zonodig iets te bezoeken. In principe doe je dat al de hele dag. Als eerste in de albuerge, lekker alle rust en ruimte. Eventjes rusten, haha, viel gelijk in slaap. Daarna dus gedoucht. Leuke gasten kwamen langzaam aan binnen gestrompeld. Waaronder de eerste Russische jongen die ik ben tegengekomen. Die werd helaas de volgende ochtend door de ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Hierover later meer. Savonds heerlijk gegeten voor een prikkie in het enige o zo leuke restaurantje waar ook de twee Portugeze pootje badende heren binnen kwamen die ik op de foto moest zetten.

  • 30 Augustus 2017 - 23:55

    Hanneke:

    Oh jé Ans, ribben gekneusd!! Niet teveel lachen dus. Zal niet meevallen voor je!!
    De laatste loodjes...... Heb het fijn, liefs....

  • 31 Augustus 2017 - 11:47

    Lony:

    Lieve Ans.
    Het lukt me eindelijk om op jouw site te komen.
    Wel erg laat. Dus ik kan gaan lezen.
    Ik ben zeer benieuwd. Je hebt al heel wat doorstaan.
    Zonnesteek, gekneusde ribben. En heel veel kilometers gelopen.
    Maar het zijn de laatste loodjes.
    Heel veel sterkte nog. Het einde is in zicht. Sterke dappere, moedige vrouw ben je. Ik heb bewondering voor jou.Liefs Lony.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 19887

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: