Vrijdag 1 september, dag 46. Van Salceda naar.. - Reisverslag uit Pedrouzos, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Vrijdag 1 september, dag 46. Van Salceda naar.. - Reisverslag uit Pedrouzos, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Vrijdag 1 september, dag 46. Van Salceda naar..

Blijf op de hoogte en volg Ans

01 September 2017 | Spanje, Pedrouzos

Het was de bedoeling Santiago, maar het is Pedrouzos geworden met rugzak!
Ik weet niet wat het was, maar ik was dood en doodmoe. Het ging ook maar niet beter, ik voelde dat het vandaag niet de dag was. Dus..besloten na 10 km te stoppen in Pedrouzos. Rond twaalf uur kwam ik aan en kreeg gelijk een schoon bedje met een strak wit gestreken laken. Eerst een uurtje geslapen en gerust. Lekker douchen en luieren en naar de binnenkomende pelgrims kijken die ook morgen Santiago willen bereiken.
Vanmiddag nog naar een soort van pedicure geweest. Niet voor mijn voeten maar voor mijn teennagels. Die zagen er niet uit. Mooi, geknipt, gevijld en gelakt! Hoop ik morgen met mijn sandaaltjes en gelakte nageltjes 20 km te kunnen wandelen om Santiago de Compostela binnen te lopen.
Wordt vervolgd!!!!!!!

  • 01 September 2017 - 23:50

    Caroline:

    Ik wens je een mooie aankomst in Santiago met je mooie gelakte nageltjes. Avontuurlijke Anna heeft een flinke borrel verdiend. Kanjert ! Veel liefs x

  • 02 September 2017 - 09:29

    Anja Kooiman:

    Zettum op bikkel...de laatste loodjes❣️Kus en knuff... X

  • 02 September 2017 - 10:34

    Thea:

    Zo Ansje, dat heb je weer bijna geflikt!!
    De laatste loodjes en dan lekker chillen!!
    Een mooie aankomst en laat je maar lekker gaan!!
    Chapeau and greats

  • 02 September 2017 - 11:26

    Rob Bakker:

    Terwijl ik deze reactie tik ben jij onderweg naar Santiago of wellicht ben je al gearriveerd.
    Allereerst wil ik je in alle oprechtheid bedanken voor dat we met je "mee mochten lopen".
    Daarnaast natuurlijk een diepe buiging voor je fantastische prestatie.

    En nu je toch in de buurt ben wellicht even doorlopen naar Finisterre is maar een weekje extra ;)

    Een hele goede terugreis naar ons durpke.
    Koffie en wijn staan al klaar voor je.

  • 02 September 2017 - 19:33

    Gerda:

    Lieve Ans.. ook ik zie nu pas je site.. ik wilde alles terug lezen ,maar dat gaat maar voor een paar dagen,helaas. Je bent er nu en hebt het gepresteerd...gefeliciteerd.. chapeau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 328
Totaal aantal bezoekers 19860

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: