Zaterdag 2 september, dag 47. Pedrouzos > Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Zaterdag 2 september, dag 47. Pedrouzos > Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Zaterdag 2 september, dag 47. Pedrouzos > Santiago

Blijf op de hoogte en volg Ans

02 September 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Yes, I did it! Goed uitgerust vanmorgen om half negen vertrokken. Mét rugzak! En weer klimmen en dalen. Prachtig groot bos waar ik even zat te rusten. Kwamen bekenden tegen, hele poos geklets en samen verder. Carmen uit Roemenië heeft zomaar een poos mijn rugzak gedragen. Hele poos samen gelopen. Na 20 km eindelijk in Santiago, maar voor je bij de kathedraal bent kost ook nog eens een paar kilometers! Maar eindelijk, daar was ie!!! Viel eerlijk gezegd béétje tegen. Net heerlijk gegeten en zo meteen op zoek naar Seminario Menor. Moet geweldig zijn om daar te slapen volgens Noa.
Morgen dagje rusten hier en dan, niet lopend, maar met de bus naar Finistere. Dank jullie heel hartelijk lieve mensen, mede dankzij jullie berichtjes, jullie appjes, jullie telefoontjes, jullie gelukspoppetjes, jullie geluksmuntjes en hangertjes heb ik het gehaald. Nu eerst ff rust. Anna. XXX

• 02 September 2017 - 20:44

Annette:

Yeeeeeeeaaaaaahhhh

Gefeliciteerd Anske yes You did it...
    Respect nogmaals ik heb ontzettend veel respect voor jou.
    Rust nu goed uit en see you soon

Groetjes Annette

• 03 September 2017 - 09:15

Ineke:

47 dagen lopen geweldig maar nu vlug terug naar ons, welkom in ook deze leuke wereld goede reis xxxxx

• 03 September 2017 - 10:05

Loes:

Geweldiggggggggg Anna
    Geniet effe lekker van je rust, Santiago, finestere en dan langzaamaan weer terug naar de Hollandse wereld waar we niet kunnen wachten je weer te zien, feliciteren met deze prestatie en je ervaringen en verhalen te horen bij een lekker glaasje. Ik kijk er naar uit. Ik zeg: tot gauw weer Ans.

• 03 September 2017 - 12:08

Anja Kooiman:

Gefeliciteerd Anske Anna!!!
    Dat heb je toch maar mooi gedaan!!
    Je bent een Kanjer!!
    Kus en knuff X

• 03 September 2017 - 20:58

Paulien:

Hoi Ansje van tante Anna.
    Hartelijk Gefeliciteerd met het behalen van santiago. geweldig knap van jou.
    Een hele grote ervaring rijker. en vele leuke mensen ontmoet.
    Ik ben reuze benieuwd naar al jou verhalen. we zien elkaar binnenkort.
    Geniet nog lekker daar.
    goede terug reis
    groetjes Paulien

• 03 September 2017 - 22:27

Marcella:

Hoi Ans,

Knap hoor , you did it!!
    Nu nog lekker 2 weekjes uitrusten en iedereen weer zien!!!

Groetjes Marcella

• 04 September 2017 - 17:21

Els:

Ha Ans, de reis zit er al weer bijna op!
    Super dat je het gedaan hebt, dadelijk weer langzaam wennen in ons kikkerlandje.
    Ben benieuwd naar je verhalen,
    tot ziens,Els

• 04 September 2017 - 18:55

Nel:

WAUW, Ans!
    You're great:)

Nog heerlijk nagenieten en uitrusten, nu.

Groetjes Nel

• 04 September 2017 - 19:47

Jose Vrijhoef:

Yes! Gefeliciteerd super Anna! Geweldig wat goed gedaan. Ik heb je verhaaltjes gelezen en af en toe me voorgesteld hoe jij daar met je mooie rugzak liep. Zo dapper en knap. Ik kijk naar je uit en wens je nog een paar heerlijke rustdagen toe. Liefs en tot snel!

• 04 September 2017 - 21:31

Daisy:

Trots op je Ans!!

Tot snel. Groetjes Daisy

• 05 September 2017 - 23:43

Elsa Mandos:

Lieve Anna super!! Ben trots op je, kanjer!!!!. Lekker uitrusten nu. Zie je snel. Liefs en groet. Elsa