Zondag 3 september, dag 48. Dagje rust in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Zondag 3 september, dag 48. Dagje rust in Santiago - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Zondag 3 september, dag 48. Dagje rust in Santiago

Blijf op de hoogte en volg Ans

05 September 2017 | Spanje, Santiago de Compostella

Buiten ontbeten en naar de binnenwandelde pelgrims zitten kijken. Raar om zelf niet te hoeven te wandelen.
Hierna op pad voor mijn officiële credencial! Wordt ik onderweg verrast door een processie, compleet met muziek en vuurwerk!!!! Mijn credencial gehaald, wat een drukte, 9 loketten om de pelgrims te helpen. Door naar de Nederlandse huiskamer in dit gebouw, niet verplicht, maar was wel heel leuk, soort van thuiskomst. Paar leuke gesprekken gehad. Weer de stad in, er was van alles te doen, heel gezellig.
Avonds lang met een stel uit Madrid zitten praten en picknicken tot twaalf uur, erg leuk.
Morgenvroeg op pad naar Finisterre.