Zondag 30 juli, dag 13. Van Sansol naar Logroño - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Zondag 30 juli, dag 13. Van Sansol naar Logroño - Reisverslag uit Logroño, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Zondag 30 juli, dag 13. Van Sansol naar Logroño

Blijf op de hoogte en volg Ans

01 Augustus 2017 | Spanje, Logroño

Om 8.00 uur op pad, door Tolles de Rio, aardig dorpje. Hierna door een klein bos waarin mensen van alles achterlaten. Even gepraat over de camino met een Spaanse mountainbiker met aanhanger.
Hierna bij Emita de la Virgen del Poyo op 558 m hoogte, bij een soort altaar gezeten, met Rosa en Katja, al vaker tegen gekomen en Claudia, alle 3 uit Duitsland. Ondertussen passeerden verschillende pelgrims, erg leuk.

Hierna verder doorlopen, 36 graden, erg warm en voel dat ik weer rust moet nemen. Doe ik, mooi plaatsje onder een olijfboom! Even later ploft er de Italiaan neer. We achtervolgen elkaar steeds. Hij stopt in Viana, moet dan weet terug naar Italië. Ik loop door naar Logrono, waar ik doodmoe tegen 17.00 uur aankom, pfff. Héél speciaal hier, maar daarover meer t.z.t. in mijn boek!

  • 01 Augustus 2017 - 23:37

    Jose Vrijhoef:

    Ik begrijp dat je de afgelopen dagen besloten hebt om een boek te gaan schrijven :-) Zet mij dan maar vast op de lijst van kopers want ik wil het graag lezen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 19948

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: