Vrijdag 18 augustus, dag 32. León > Villar de Maza - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Vrijdag 18 augustus, dag 32. León > Villar de Maza - Reisverslag uit Villar de Mazarife, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Vrijdag 18 augustus, dag 32. León > Villar de Maza

Blijf op de hoogte en volg Ans

21 Augustus 2017 | Spanje, Villar de Mazarife

Héél vroeg, om 6.00 uur Noa uitgezwaaid en kort daarna alleen verder. Héél erg fijn dat er voor mij twee pelgrims liepen, anders was ik denk ik nóóit de stad uitgekomen. Op een splitsing kon je kiezen de gewone of de alternatieve route, laatste gekozen waar ik toch spijt van kreeg. Maar ja, dan zit je er al op. Deze route stond niet in mijn boekje. Het was een saaie eenzame moeilijke weg, gelukkig wel steeds de gele pijlen dus je weet dat het goed moet komen. De route was wel wat langer, daar zat ik dus niet naar uit te kijken. Tegen tweeën kwam ik in Villa de Mazarife aan, besloten om daar toch maar te blijven, anders zou ik nog 15 km verder moeten. Kom ik in albuerge Jesus het pad opgelopen hoor ik ineens mijn naam roepen vanuit het raam. Stond Nela daar uit Duitsland, we hebben elkaar al vaker ontmoet. Heerlijk geluierd, gedoucht, eten gekregen van andere pelgrims, wat zitten kletsen en ineens was het kaarsje uit bij Anna.

  • 22 Augustus 2017 - 12:58

    Rob Bakker:

    Hoi Ans,

    Gisterenavond weer de verslagen van de afgelopen dagen doorgelezen.

    ik ga mij daarbij steeds meer beseffen hoe speciaal deze tocht is. Voor een ieder en zeker in het bijzonder voor jou.
    Ik zat net op googlemaps te kijken hoe ver het nog is en ik schat dat het ca. 250 kilometer lopen is.
    Dat lijkt veel maar als je dan ook bedenkt hoeveel KM je er al op heb zitten. Wauw dan gaan deze laatste loodjes je ook wel lukken.Blijf ons tot de finish bestoken met je ervaringen zodat we mee kunnen proeven met jouw gedachten.

    buena suerte para los próximos días!!!

    Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 19951

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: