Zondag 20 en maandag 21 augustus, dag 34 en 35 - Reisverslag uit Murias de Rechivaldo, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Zondag 20 en maandag 21 augustus, dag 34 en 35 - Reisverslag uit Murias de Rechivaldo, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Zondag 20 en maandag 21 augustus, dag 34 en 35

Blijf op de hoogte en volg Ans

22 Augustus 2017 | Spanje, Murias de Rechivaldo

Toch vertrokken uit Astorga, jammer, had daar in ieder geval de kathedraal willen bezoeken. Snel ff paar foto's gemaakt toen ik er langs liep. Heel rustig aan naar Murias, albuerge gevonden en twee dagen echt ziek verbleven. Ik wilde niet appen, niet eten, niet drinken. Ik wilde helemaal niets, alleen maar in mijn bed. Lieve mensen, erg balen, maar ik was al heel blij dat er in mijn kamer zes lege stapelbedden stonden en dat zo bleef. Het was er niet zo druk, de andere pelgrims werden in de andere kamer geplaatst. Lucky me.
Morgen meer over mijn herstel.

  • 22 Augustus 2017 - 19:06

    Jose:

    och lieve Ans wat moet je je dan ellendig voelen. en heel zielig....... maar ook dit hoort volgens mij bij de camino! Ik hoop dat je weer snel door deze dip heen bent en dat je je weer goed voelt om de strijd aan te gaan met het laatste stuk. Dat is volgens mij groener als wat je de afgelopen dagen hebt gehad! Vandaag vijf weken weg. Toitoitoi sterke en dappere Anna!

  • 22 Augustus 2017 - 20:02

    Loes:

    Hola Ans,
    Wat balen dat je zo ziek werd, heel veel beterschap en doe rustig aan.
    Je bent al ver op weg, kei goed.
    Met veel plezier lees ik je verslagen, leuk dat we zo een beetje kunnen mee genieten.
    Ik kijk er al naar uit straks je ervaringen en verhalen te horen bij een lekkere borrel!!!!
    Veel succes weer verder en eerst gauw beter worden.

  • 23 Augustus 2017 - 20:50

    Thea:

    Hey stoer vrouwke, t wil niet altijd zoals gepland is maar zo is t leven, best jammer maar je zet jezelf weer schrap en je gaat zeker je doel beteiken met ups en downs!!!
    Maar luister ook goed naar je lichaam en zet je mooie hoedje op en vergeet niet veel te drinken!!! Dikke knuffel van ons!

  • 24 Augustus 2017 - 22:07

    Paulien:

    Hoi Ansje van tante Anna,
    Ja, als het kaarsje op moet je effe bijkomen, gelukkig heeft het niet te lang geduurd.
    Ik ben zo benieuwd hoeveel je nog moet. en wanneer je aankomt.
    heel veel succes en nog lekker genieten he, niet vergeten. toffe meid.
    gr jo en paulien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 19931

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: