Woensdag 30 augustus, dag 44. Van Gonzar naar Meli - Reisverslag uit Melide, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Woensdag 30 augustus, dag 44. Van Gonzar naar Meli - Reisverslag uit Melide, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Woensdag 30 augustus, dag 44. Van Gonzar naar Meli

Blijf op de hoogte en volg Ans

01 September 2017 | Spanje, Melide

Zonder rugzak vandaag, ik heb teveel last van mijn ribben aan de linkerzijde. Dit kost meer energie. Wat een verschil zonder die rugzak. Alleen krijg ik nu niets te horen hoe speciaal die is, want ik krijg er regelmatig complimenten over.
De hele dag miezerig weer, maar dat loopt best wel lekker. Heel veel alleen gelopen vandaag, heerlijk vind ik dat. Dat verrast mij wel, dat ik dat alleen zijn zo fijn vind. Bijna 30 km gewandeld vandaag, lekker op mijn gemakje. Prachtige dag, beetje jammer dat het nat en koud was in Melide.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 19913

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: