Mijn camino - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Mijn camino - Reisverslag uit Sint-Michielsgestel, Nederland van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Mijn camino

Blijf op de hoogte en volg Ans

09 Juli 2017 | Nederland, Sint-Michielsgestel

Eindelijk mij aangemeld hier. Voor mij zelf, maar ook voor iedereen die het leuk vindt (daar ga ik al, vindt met of zonder t) om mij te volgen op mijn tocht naar Santiago de Compostela. Ik hoop dat jullie een beetje mee genieten van mijn reis. Op 18 juli a.s. vertrek ik, maar al weken, wat, weken? al maanden lang ben ik er mee bezig.
Nu liggen er heel netjes kleine stapeltjes in plastic klaar om mee te nemen.
Mijn rugzak heb ik opgepimpt, vond mijn dochter wel leuk, zij vind de meeste rugzakken er saai uitzien.
Die van mij ziet er nu inderdaad wel wat anders uit!

  • 16 Juli 2017 - 18:34

    Anne:

    Ha Ans,

    Ik ga je zeker volgen. Alle goeds,

    Ik denk aan je, Anne

  • 17 Juli 2017 - 08:57

    Dorrie:

    Ha Ans , heel leuk dat je ons de kans geeft om jou te volgen. Ga ik natuurlijk zeker doen. Fijn voor je , dat je morgen eindelijk kunt vertrekken. Ik ben dan al uren aan de wandel. Ik denk aan je , vooral als ik mijn eerste koffertje doe. Houd je tasi

  • 17 Juli 2017 - 08:59

    Dorrie:

    Die stomme telefoon. Ik bedoel natuurlijk koffietje en ook taai . Liefs

  • 17 Juli 2017 - 19:04

    Paulien:

    Hoi Ans van tante Anna,
    Jo en ik wensen jou heel veel reis plezier.
    en ongelovige levenservaring.
    succes. en denk aan de bron.

  • 18 Juli 2017 - 13:59

    Desirée:

    Fijne reis lieve Ans! En ik zag de rugzak zondag al: superleuk!

    xx

  • 18 Juli 2017 - 19:49

    Annette :

    Hey lieve collega

    Heel veel succes en ik ga je ook volgen hoor.Zet hem op

  • 18 Juli 2017 - 22:07

    Je Jongste Dochter ☺:

    Hi mam!

    Succes met deze fantastische tocht. Had toch wel de tranen in m'n ogen staan vanochtend door de gedachte je zo lang te moeten missen. Zorg maar dat je lekker geniet en heelhuids thuiskomt!

  • 18 Juli 2017 - 22:57

    Ericos:

    Hoi Ansie,

    Wat een mooi en speciaal initiatief. Het zal je veel nieuwe inspiratie op laten doen.
    Wens je heel veel sterkte en verrijking toe. Ben trots op je.

    Groetjes draadje Ericos

  • 18 Juli 2017 - 22:59

    Ericos:

    Was ik nog ff vergeten. Kei veel succes en heel veel plezier.

  • 18 Juli 2017 - 23:42

    Lindy Wirken-Overklift :

    Hé superwoman, héél véél succes, je hebt voor hetere vuren gestaan dus dit lukt jou zeker. Nogmaals succes

  • 19 Juli 2017 - 11:37

    Ans Schouten:

    Goedemorgen lieve mensen,
    Het gaat goed met deze pelgrim. Gisterochtend afscheid genomen van Clio, die was gezellig blijven slapen. Hierna bracht Jet mij naar het station, waar de funclubdames stonden met chauffeur Rob

  • 19 Juli 2017 - 12:22

    Ineke:

    hee kanjer zet hem op en geniet xx

  • 19 Juli 2017 - 23:27

    Wilma:

    Hoi zusje ik ben supertrots op je. Succes lieverd en ik volg je xxx

  • 20 Juli 2017 - 10:01

    Marcella:

    Goedemorgen,

    Ik zit aan mjin ontbijtje en dacht hoe zou Ans het hebben?
    Nogmaals een fijne tocht ......nu is het eindelijk echt, geniet ervan!!






  • 20 Juli 2017 - 20:10

    Jose :

    Dag Ans, leuk verslag en ja die Pyreneeën zijn behoorlijk pittig! Maar je hebt genoeg kilometers in de benen dus dat gaat je lukken en na het klimmen mag je weer naar beneden!
    Succes kanjer!

  • 20 Juli 2017 - 20:44

    Heleen:

    Je maakt zoveel mee al in een paar dagen. Leuk om te volgen. Denk vaak aan je. Veel succes!

  • 22 Juli 2017 - 23:31

    Frans:

    ik zie dat het nog steeds prima gaat beetje slecht weer maar dan veelzuurstof in de lucht beter dan hitte veel fun nog

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 528
Totaal aantal bezoekers 19867

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: