vervolg dag 5 - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu vervolg dag 5 - Reisverslag uit Zubiri, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

vervolg dag 5

Blijf op de hoogte en volg Ans

22 Juli 2017 | Spanje, Zubiri

Het wil niet echt lukke h

  • 27 Juli 2017 - 21:59

    Ans Schouten:

    Ik dus niet in Pamplona maar in Vilova, en ik had het zo warm en ik was moe en ik had dorst!
    Alles gesloten, maar….Nog een klein supermarkt je gevonden, heerlijk kan dan ijskoude cola zijn met een zak chips.
    Achteraf kwam ik erachter dat ik niet verkeerd zat, een Spaanse jongen had mij een beetje voor de gek gehouden.
    Maar ik had de bus verder genomen naar Pamplona (5km) ik kon niet meer!
    Gelukkig hadden de Denen voor mij al een auberge gereserveerd wat ik redelijk snel had gevonden in de stad.
    Douchen, ff rusten en toen met een gezelschap de stad in, tapas eten, heerlijk.
    Maar al snel lag ik in mijn bootje, de beddenafdeling leek echt op een grote boot vond ik, met allemaal kajuitjes die je dmv een rolgordijntje kon afsluiten voor wat privacy.
    Ps Henk, dankjewel voor de tips, misschien ga ik een deze dagen kijken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 19849

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: