Van Zariquiegui naar Puente la Reine dag 8 - Reisverslag uit Obanos, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Van Zariquiegui naar Puente la Reine dag 8 - Reisverslag uit Obanos, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Van Zariquiegui naar Puente la Reine dag 8

Blijf op de hoogte en volg Ans

25 Juli 2017 | Spanje, Obanos

Rond 8.30 uur vertrokken. Op weg naar Alto del Perdon! Geweldig om daar aan te komen. Onderweg velden met zonnebloemen, prachtig.
Vandaag regelmatig complimenten op mijn rugzak. Man met mondharmonica, grappig zo'n deuntje in de bergen. Lony had ik die van jou maar meegenomen ????. Hij vond hem prachtig. Zoals ook een man uit Mexico, die met zijn vrouw nu in Californi

  • 28 Juli 2017 - 14:33

    Ineke:

    o ansje ik was al verder in mijn boekje even terug je gaat nu naar puente la reina ik loop mee in het boekje, voel je je nog goed , is het warm? xx ineke willem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 184
Totaal aantal bezoekers 19873

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: