Op weg naar Lorca deel 2 - Reisverslag uit Lorca, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Op weg naar Lorca deel 2 - Reisverslag uit Lorca, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Op weg naar Lorca deel 2

Blijf op de hoogte en volg Ans

30 Juli 2017 | Spanje, Lorca

Woensdag 26 juli. Dag 9.

Vandaag 13 km gewandeld. Mooie uitzichten, lekker rustig en mooie dorpjes.
Onderweg Maja uit Rusland ontmoet. Vlotte meid die al veel van de wereld heeft gezien.Zij weer verder, ik wilde even rusten. Hierna kwam ik ze weer tegen, zat ze al haar derde glas wijn te drinken! Wel met een bord paste erbij, dat scheelt. Ik hield het bij een kop koffie, en ging weer verder.
En wéér kwam ik Maja tegen, zielig onder een brug zat ze te kijken, ze was gevallen. Ja Maja, niet zo verstandig. Uiteindelijk kwamen we samen in Lorca aan, klein dorpje, en het was nog een leuke avond!

• 30 Juli 2017 - 11:20

Ineke:

nu dan naar lizarra estella laat die wijntjes maar staan komt wel straks xx

• 30 Juli 2017 - 21:59

Thea:

Goed bezig en laat idd de wijn maar ff met rust ,althans onderweg!