Donderdag 27 juli, dag 10. Van Lorca naar Azqueta - Reisverslag uit Azqueta, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Donderdag 27 juli, dag 10. Van Lorca naar Azqueta - Reisverslag uit Azqueta, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Donderdag 27 juli, dag 10. Van Lorca naar Azqueta

Blijf op de hoogte en volg Ans

31 Juli 2017 | Spanje, Azqueta

Om 8.00 uur vertrokken uit Lorca zonder Maja. Ook lekker, alleen op pad.
Leuke meid, maar veel praten. Onderweg ineens een veulen en ezeltje die bíjna uit mijn hand at. Simpel kerkje binnen waar Goeta een hond lag te "bidden".
Verder door naar Estella, leuke stad, foto bij kerk, markt bezocht en inkopen gedaan. Langs een wijnmusuem, kon je gratis wijn drinken, vooruit, een hel klein beetje dan.Door naar Azqueta.Een simpel, maar o zo leuke kleine refuge, waar ik een kamer voor mij hélemaal alleen had! Er was een Zuid Koreaan en Tina en Thomas uit Duitsland. O, wat zal ik slapen!

• 31 Juli 2017 - 12:59

Leny:

Hallo Ans lees dat je het naar je zin hebt leuk om te horen al die verhalen lijkt me gezellig om dat állemaal mee te maken wens je nog heel veel plz gr ons

• 01 Augustus 2017 - 22:14

Paulien:

Hoi Ans,
    Jullie Frans is hier en is benieuwd hoeveel kilometers je er al op hebt zitten.
    en wat loop je gemiddeld per dag
    gelukkig kunnen we jou weer volgen vandaag zijn er 3 berichten binnengekomen.
    gr frans, jo en paulien