Zaterdag 29 juli, dag 12. Villamayor > Sansol - Reisverslag uit Sansol, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Zaterdag 29 juli, dag 12. Villamayor > Sansol - Reisverslag uit Sansol, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Zaterdag 29 juli, dag 12. Villamayor > Sansol

Blijf op de hoogte en volg Ans

01 Augustus 2017 | Spanje, Sansol

Op tijd weg uit Villamayor, om 7.00 uur al! Had zin om te wandelen. Het klimmen viel in het begin mee, maar wat was het warm, 36 graden. In Los Arcos heerlijk over de markt geslenterd en op een bankje in de zon lekker zitten eten, brood, ham, kaas en tomaat. En ondertussen genieten van alle bedrijvigheid . Hierna de kerk binnen van Los Arcos wauw! Super, je weet niet wat je ziet. Stempel in mijn pelgrimspas en verder in de hitte naar Sansol, zo'n mooi klein rustig dorpje, heel gaaf.En een mooie auberge, met leuke tuin en voetenzwembadje. Er verbleven maar 2 Spaanse en 1 Canadese dame en een Hongaarse man. Dus lekker rustig? En wat ik geniet ik van de enorme prachtige landschappen waar ik doorheen mag lopen.

  • 01 Augustus 2017 - 21:55

    Hanneke:

    Lieve Ans
    En dan zomaar opeens 3 verslagen... Ik heb er weer van genoten!! Dank!! Doet me goed te lezen dat je zo geniet van alles. Het lopen, de landschappen, de medepelgrims, de kerken.
    Vandaag ben je 2 weken op pad. Lig je op schema?
    Adiós y buen viaje....

  • 01 Augustus 2017 - 21:59

    Ineke:

    wat ga je snel super zeg nu op naar logrono wel 28 km xx

  • 02 Augustus 2017 - 12:56

    Nel:

    Hoi Ans,
    Ik heb op,dit moment een logeerhond!
    Dus ben ook dagelijks aan het wandelen......
    Ook ik geniet dan van het lopen in de natuur.
    Maar ben na 8 km,
    toch wel echt blij, om weer thuis te zijn.
    Denk dan steeds even aan jou,
    en maak een diepe buiging voor je :)

    Hoop dat de hitte om te doen is voor je.
    En geniet weer volop van het moois,
    wat je tegenkomt en meemaakt.

  • 02 Augustus 2017 - 15:35

    Rob:

    Zo Ans vandaag weer eventjes op jouw site gekeken.
    Volgens mij begin je er steeds meer in te raken. Geen gestres maar rustig genieten van alles wat
    op je afkomt.
    Hou dit lekker vast en onderga de vrijheid van jouw avontuur.

    Groeten Rob

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 19847

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: