Vrijdag 4 augustus, dag 18. Grañón naar Tosantos - Reisverslag uit Tosantos, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Vrijdag 4 augustus, dag 18. Grañón naar Tosantos - Reisverslag uit Tosantos, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Vrijdag 4 augustus, dag 18. Grañón naar Tosantos

Blijf op de hoogte en volg Ans

06 Augustus 2017 | Spanje, Tosantos

Om 7.00 uur al op pad. Dat belooft een actieve dag te worden. Geweldig zonopkomst in alle stilte. Mooie maar erg warme tocht. Onderweg maar liefst verrast met 24 roofvogels in zulk een strak blauwe lucht, nog nooit zoiets gezien. Ook kleine Pedro onderweg in een soort wandelwagen met zijn ouders. Zo'n manneke van amper 4 jaar mee op de camino. Lange tocht van 28 km waarna ik aankwam in Tosantos in een heel speciale herberg, later meer. Gezellig met z'n allen gegeten en gezongen met daarna een soort gebed. Heel speciaal en toen met z'n allen naar de zolder naar bed. Nou ja, bed. Matrasjes op de grond. Maar dat kun je treffen met donativo.

• 06 Augustus 2017 - 13:57

Thea:

Hey die Ans, wat n geweldige ervaringen maak je mee zeg en n prachtig natuur belevenis!!!
    Kan er zomaar jaloers op worden maar dat red ik nooit!!
    Leuk om weer wat van je te horen en je ziet maar weer dat je er niet alleen voor staat, trouwens je hebt al zeker n kwart van de reis volbracht, ga zo door en geniet van deze moooie gelegenheid!!#
    Wij zorgen wel voor je Zoetje haha.
    Dikke knuffel van ons