Dinsdag 8 augustus, dag 22. Tardajos > Castrojeriz - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Dinsdag 8 augustus, dag 22. Tardajos > Castrojeriz - Reisverslag uit Hontanas, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Dinsdag 8 augustus, dag 22. Tardajos > Castrojeriz

Blijf op de hoogte en volg Ans

09 Augustus 2017 | Spanje, Hontanas

Beetje koud toen we vertrokken, de Meseta in. Sommige pelgrims nemen hiervoor de bus. Maar ik niet! Geweldig weertje na een klein uur, zon kwam door en wèèr een roofvogel. Ontzettend genieten van een prachtig landschap met enorme uitzichten, echt jammer om dit te moeten missen. We wilden graag overnachten in een oud klooster, wel zonder elektriciteit. Maar helaas, toen we onderweg zaten te genieten van onze paella met cola voor € 4,50 kregen we te horen dat het klooster een paar dagen dicht zou zijn. En inderdaad, we liepen naar het klooster, poort was dicht, ook voor Noa en mij. Verder doorgelopen naar Castrojeriz, totaal 32 km die dag. Pff, doodmoe maar gezellig eten gedeeld met Spanjaarden en een Hongaar met de nodige wijn. Wat heb ik geslapen. Als een Spaanse roos! Adios.

• 09 Augustus 2017 - 21:58

Jose Vrijhoef:

ha Ans, wat klinkt het geweldig. Je kunt genieten van hele mooie dingen zoals de zon, en de flora en fauna om je heen. dat krijg je zomaar voor niets, omdat je daar loopt. Fantastisch toch. Als ik het goed lees geven al die mooie dingen en de ontmoetingen met fijne mensen jouw veel kracht waardoor je door kunt blijven gaan. Powervrouw het gaat goed. XXX

• 09 Augustus 2017 - 23:37

Hanneke:

Hoi Ans Wat fijn weer iets te horen van je. Dank. Het zal vast niet altijd rozengeur en maneschijn zijn maar wat maak je mooie dingen mee!! Hoe voelt het om zo speciaal gezegend te zijn door een priester? Loop je nu op wolken? Vraag me trouwens af hoe het gaat met je lijf. Zegt dat 's morgens wel eens: "nee, niet weer lopen"? Vast wel. Dappere Ansje, wetende dat je altijd door zal zetten!!
    Blijf genieten, veel liefs... Hanneke

• 10 Augustus 2017 - 10:02

Anja Kooiman:

Hoi Ans, wat geweldig dat je zo geniet van alles wat op je pad komt!
    Ik vind je een Topper!
    Kus en Knuff X