Vrijdag 11 augustus, dag 25. Poblacion de C. > Vil - Reisverslag uit Villalcázar de Sirga, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Vrijdag 11 augustus, dag 25. Poblacion de C. > Vil - Reisverslag uit Villalcázar de Sirga, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Vrijdag 11 augustus, dag 25. Poblacion de C. > Vil

Blijf op de hoogte en volg Ans

14 Augustus 2017 | Spanje, Villalcázar de Sirga

Héél rustig ontbeten en pas om 8.30 opgestaan. Ik denk dat wij de enige pelgrims zijn die dat doen! Na een uur alweer aan de warme chocomel, schiet lekker op zo. Lekker luieren en daar kwam ie weer, jawel, de roofvogel! Verder naar Villalcazar de Sirga. Ohh, leuk dorp, zullen we? Je raad het al, haha 9 km gewandeld. Mooi geweest Héérlijk zo'n lui dagje. Maar... naast mij een vrouw die heerlijk lag te snurken als een olifant, nog nooit zoiets gehoord. Met mijn voeten in mijn slaapzak heb ik ze een echt heel klein duwtje gegeven in haar rug waar ze wakker van werd. Begon ze in het Frans, maar ik deed net of ik sliep! Om 4 uur snachts hield ik het voor gezien en ben met mijn slaapzak naar beneden gegaan. Ik wist dat daar nog wat vrij was. Nog lekker tot 7.00 uur geslapen.

  • 17 Augustus 2017 - 12:21

    Alex:

    Mam wel een beetje door blijven lopen hè ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 19882

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: