Zaterdag 12 augustus, dag 26. Villacazar de S > Ca - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Zaterdag 12 augustus, dag 26. Villacazar de S > Ca - Reisverslag uit Calzadilla de la Cueza, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Zaterdag 12 augustus, dag 26. Villacazar de S > Ca

Blijf op de hoogte en volg Ans

14 Augustus 2017 | Spanje, Calzadilla de la Cueza

Ondanks de slechte nachtrust redelijk fit op pad. Iedereen was al weg, Noa en ik vinden dat héérlijk. Om 7.30 al op pad, netjes, toch?
Na 7 km waren we in Carrion de los Condes, hele leuke plaats. Erg lang gebleven, klooster en kerk bezocht, koffie gedronken, wat eten voor onderweg gekocht, weer terrasje. Héérlijke ochtend. Om 12.00 maar eens de Meseta verder in. Pelgrims noemen het vaak de woestijn, ik vind dat overdreven. Het was inderdaad pittig, 17 km helemaal niets dan alleen vlakte en zon. Onderweg wel een picknickbank waar we gezelschap kregen van Villie, een man uit Boekarest. De eerste Roemeen die ik ontmoet op mijn camino. Gezellig even mee zitten praten, niet te vaak rusten onderweg was zijn advies. Oké Villie.
We waren blij, eindelijk in het dorpje.
Albuerge gelijk bij binnenkomst. Ik vroeg heel beleefd of ik even mocht kijken naar de rustende pelgrims, mijn verhaal verteld over die bewuste dame. Want echt, ik ga op zoek naar een andere herberg wanneer zij er is. Ik mocht heel zachtjes kijken en jawel, daar lag ze, prinsheerlijk. Maar de man van deze albuerge had denk ik zo met mij te doen, we kregen een vipbehandeling, kamer voor ons beiden. Joepie, wat hebben we geslapen!

  • 14 Augustus 2017 - 21:50

    Lieve:

    Ha tante Ans,
    Ik ben er vandaag weer eens goed voor gaan zitten om even bij te lezen. Wat heerlijk om te lezen wat je allemaal mee maakt zeg. En hoewel er hartstikke moeilijke momenten tussen zitten, maak je ook heel veel mooie dingen mee. Fijn dat het zo goed met je gaat (op die verloren borstel na dan..) en dat je nog lekker aan de wandel bent. Morgen is je oudste dochter jarig, steek dan maar een paar kaarsjes extra aan. ;-) Veel succes en ik blijf je volgen! Hou je taai xxx
    Lieve

  • 15 Augustus 2017 - 11:05

    Frans:

    hoor niks dan goede berichten gaat dus prima zo volhouden ,en doe ze allemaal de groeten groet frans

  • 15 Augustus 2017 - 22:54

    Jet Vervoort:

    Hoi lieve Ans in een keer alle verslagen doorgelezen, je maakt veel bijzondere dingen mee. Lees ook regelmatig dat het zwaar is, maar steeds blijf je positief.
    Ik begrijp dat je een boek gaat schrijven lijkt me machtig interessant. Noa is je vaste reisgenoot geworden , fijn om die bij je te hebben en allerlei situaties te kunnen delen.
    Ans vandaag ook weer een bijzondere dag waarbij er veel door je heen gaat. Je gaat het allemaal aan, stoer en krachtig.
    Fijn om weer op de hoogte te zijn van je reis, veel succes en plezier nog hou je taai.
    Lieve groeten Jet

  • 16 Augustus 2017 - 14:55

    Wilma Vrijsen:

    Hoi zusje wat genieten we mee van je avonturen. Vandaag 16 aug. speciaal aan je gedacht

  • 17 Augustus 2017 - 00:13

    Elsa:

    Hoi lieve Ans ik heb vanavond weer genoten van je reisverslagen. Het is zo heerlijk om te lezen wat je allemaal meemaak. En wat leuk dat je een vast maatje heb om mee te lopen. Veel succes en hou je taai! Lieve groet Elsa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 19881

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: