Woensdag 23 augustus, dag 37. Rabanal > El Acebo d - Reisverslag uit Riego de Ambros, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Woensdag 23 augustus, dag 37. Rabanal > El Acebo d - Reisverslag uit Riego de Ambros, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Woensdag 23 augustus, dag 37. Rabanal > El Acebo d

Blijf op de hoogte en volg Ans

24 Augustus 2017 | Spanje, Riego de Ambros

Lieve allemaal, dank voor jullie lieve opbeurende berichtjes en appjes. Dat heeft mij er ook doorheen geholpen.
Goed opgestaan, beetje zware tocht vandaag 7 km geklommen en daar was het, Cruz de Ferro op 1500 meter hoogte! Ik had er echt véél meer van verwacht, ik ben soortgelijke wel meer tegengekomen, wel op mindere hoogte. Nog even 2 km klimmen om dan 9 km te dalen over niet te makkelijke rotsachtige paden.
Heel pittig, stond ook aangegeven.
Wat ben je dan blij als je het dorpje dan ziet liggen. Yes, denk je dan, ik ben er, maar dan moet je meestal nog 2 km. Het was écht een leuk dorpje en wat een grapjas van vrijwilliger hier, Kirk uit Californië.
Het was donativo met diner en ontbijt. Wie wil, graag helpen aub. Ik nam de sangria voor mijn rekening, lekker toch! Met 22 personen zaten we gezellig te eten en er werd gevraagd voor te zingen, geweldig, maar ik niet. Jammer dat Frans mijn broertje en Heleen er niet bij waren, die hadden de sterren van de hemel gezongen!!
Na het eten gingen we met zijn allen naar een prachtige zonsondergang kijken. Het was een geweldige dag met al mijn energie weer terug.

  • 24 Augustus 2017 - 22:53

    Heleen:

    Fijn om te horen en te lezen dat je weer volop in de running bent. Wat een prachtige verslagen. Ga je boek erover zeker lezen. Maar met een wijntje luister ik naar jouw verhalen als je terug bent. Heb je gemist. Ik zing ook wel wat moois voor je....

  • 25 Augustus 2017 - 23:54

    Rob:

    Heb je nog een steentje achtergelaten bij het Cruz ?

  • 28 Augustus 2017 - 13:54

    Anne:

    Ha Ans,

    Weer terug uit Zweden al jou avonturen gelezen. Ik bewonder je doorzettingsvermogen. En iets anders gaan doen ala maar het klooster in? :-) . Ga zo door. Groetjes, dikke knuffel, Anne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 292
Totaal aantal bezoekers 19876

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: