Zondag 27 augustus, dag 41. Hospital de la C. > Sa - Reisverslag uit Samos, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Zondag 27 augustus, dag 41. Hospital de la C. > Sa - Reisverslag uit Samos, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Zondag 27 augustus, dag 41. Hospital de la C. > Sa

Blijf op de hoogte en volg Ans

29 Augustus 2017 | Spanje, Samos

Op weg naar Samos. Slim vrouwtje (zie foto) hield mij aan onderweg, moest mee komen, haalden ze pannenkoeken tevoorschijn. Ohh, lekker, ik kreeg er een en ze wist hoe ze deze dingen noemden in Nederland. Hierna hield ze haar hand open. Dat doet ze dus dagelijks bij alle pelgrims. Muntje van 50 zat in mijn broekzak, aub madam, begon ze te mopperen. Ik liep lekker weg met de pannenkoek.
En...vandaag gevallen! Niet de eerste keer. Nu kwam ik aardig terecht op de linkse helft. Bult links op voorhoofd, knie kapot en ribben. Drie vriendinnen uit Zuid Korea offerden zich op als verpleegsters. Van alles uit hun rugzak gehaald. Afijn, op een gegeven moment verder gegaan, ik ben ze vandaag nog twéé keer tegengekomen. Dit later. Verder naar Samos, per ongeluk de alternatieve route genomen. Echt zó mooi, maar wáár was ik in hemelsnaam. Géén fietsers, geen auto's, géén wandelaars en héél belangrijk, maar helaas óók geen gele pijlen. Máár, ineens zag ik een roofvogel. Maria die even kwam zeggen: you just have to walk. Het liep al tegen zessen en het begon ook nog eens te regenen. Ohh, ik voelde mij helemaal alleen, maar was niet bang ofzo. Eindelijk zag ik toevallig?? tussen het groen een bordje met Samos. Daar kwam ik het regenachtige prachtige Samos binnen gewandeld met gelijk een enorm groot prachtig klooster waar ik moest zijn. En...gelukkig, ze hadden nog een bed voor deze pelgrim. Welcome Anna, take off your shoes and have a seat.

  • 29 Augustus 2017 - 22:56

    Wilma:

    Hoi dapper zusje van me, wat een tocht en wat geniet ik van je avontuur. Ik mis je wel hoor en ik kijk er naar uit om je weer tezien. Hou je haaks en geniet van deze reis xxx

  • 29 Augustus 2017 - 23:26

    Thea:

    Hoi, t handelen zit in je bloed hè!-haha
    Maar serieus, ik hoop dat je morgen geen spierpijn of last van je val hebt want je hoeft nog maar un stukkie
    Gelukkig wordt je begeleid door de roofvogels en haal daar je energie vandaan.
    Laatste loodjes wegen t zwaarst zeggen ze maar als je terug kijkt moet je eens zien wat n prestatie en dat kan niemand meer van je afpakken!!!
    Doe voorzichtig en zet je beste beentjes voort.
    Gr vanuit Kerkdriel!

  • 30 Augustus 2017 - 00:27

    Hanneke:

    Dat er toch altijd weer mensen zijn die je weer op de been helpen!! You never walk alone...
    Lieve Anna, bijzonder wat je allemaal mee maakt. Inmiddels is het dinsdag en hopelijk zijn de ergste pijntjes na je val weer voorbij. Zijn het de laatste loodjes nu??? Spannend!! Geniet ervan. Liefs en dikke zoen...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 19868

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: