Dinsdag 29 augustus, dag 43. Van Bilbadaro naar Go - Reisverslag uit Gonzar, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Dinsdag 29 augustus, dag 43. Van Bilbadaro naar Go - Reisverslag uit Gonzar, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Dinsdag 29 augustus, dag 43. Van Bilbadaro naar Go

Blijf op de hoogte en volg Ans

31 Augustus 2017 | Spanje, Gonzar

Met miezerig weertje vertrokken maar later op de dag de zon. Last van mijn ribben. Vooral wanneer ik mijn rugzak af doe of weer op doe. Ik kwam moe aan in Portomarin maar wilde toch verder naar Gonzar. Lunch gekocht in Portomarin en stukje verder in het bos lekker zitten lunchen. Kom op Anna, nog acht km. Dat viel niet mee, en het erge was, vergeten water bij te vullen. Pelgrim aangesproken die mij wat water gaf. Wéér verder, die laatste km kunnen dan zolang duren. En wat dacht je, écht, een paar km vóór Gonzar komt er ineens een roofvogel aangevlogen, zo laag had ik ze nog nooit zien vliegen, geweldig toch? Dat was de enige die ik díe dag heb zien vliegen. Ja Maria, ik ben er bijna!

  • 31 Augustus 2017 - 22:06

    Jose Vrijhoef:

    Je bent er bijna supervrouw! Wat een pech dat je je ribben hebt gekneusd, dat is natuurlijk lastig. Maar het einde is in zicht. Ben benieuwd naar je verhalen want je kunt niet alles opschrijven zoals je zelf ook al regelmatig in je stukjes aan geeft. Geniet van deze laatste dagen want wat ben jij een hoop ervaringen rijker. Enne fijn dat die roofvogels jou goed in de gaten houden! Dikke kus!


  • 01 September 2017 - 09:12

    Annette :

    Lieve dappere Anna

    Ja echt de laatste loodjes wat zal je blij zijn als je er bent. Heel wat doorstaan maar wat we heell erg knap.
    Ik heb zeker genoten van je verhalen en zal heus nog wel verhalen horen als je weer terug bent.
    Geniet en heel veel sterkte met de laatste dagen. En ik weet zeer zeker dat het thuisfront jubelt en juicht omdat moeders weer thuis komt.
    Veel liefs Annette.

  • 01 September 2017 - 16:05

    Ineke:

    wat is het toch met die roofvogels en jouw , ze brengen je een boodschap die je mee neemt naar ons allen. wij zijn trots op je en o wat zal je bedje fijn zijn in gestel xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 254
Totaal aantal bezoekers 19901

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: