Donderdag 31 augustus, dag 45. Melide > A Salceda - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Donderdag 31 augustus, dag 45. Melide > A Salceda - Reisverslag uit Arzúa, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Donderdag 31 augustus, dag 45. Melide > A Salceda

Blijf op de hoogte en volg Ans

01 September 2017 | Spanje, Arzúa

Ook vandaag zonder rugzak. Wat een verschil. Prachtige dag, mooie wandelweer!
In Castaneda even rusten bij een huis waar een miniterrasje was gemaakt. Had geen pijnstillers bij (in mijn rugzak) en had wat last van mijn ribben. Komt auto aan, moet bij dit huis zijn. Heeft u misschien aspirine o.i.d.? Nee, kom maar, rijden we even naar een winkeltje hier vlakbij. Oké, Anna met Jon in de jeep. Weer terug, glaasje wijn Anna, het is toch bijna lunchtime.
Ehh, ja. Doe maar, lekker Jon. Jon, man uit Engeland, woont al jaren in Duitsland. Onderweg tijdens zijn camino in 2014 zag hij dit huisje te koop staan. Heel verhaal, heel gezellig, maar na een uur besloot ik toch maar weer eens verder te gaan. Later meer.
Later op de dag, ik was er bijna, gezellig zitten praten met Marysol en met pelgrim Bea, die vroeg of ze het laatste stukje met mij mocht meelopen. Goed Bea, kom maar, dan gaan we. Adios Marysol.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 19894

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: