Dinsdag 1 augustus. Dag 15. - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Dinsdag 1 augustus. Dag 15. - Reisverslag uit Ventosa, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Dinsdag 1 augustus. Dag 15.

Blijf op de hoogte en volg Ans

06 Augustus 2017 | Spanje, Ventosa

Hele dag rust dus in Ventosa. Héérlijk hoor zo'n dagje. Geluierd, zitten schrijven, terwijl ik dat zat te doen stond er zomaar ineens koffie op mijn tafeltje terwijl ik niets in de gaten had! Maria dus!!
Smiddags lokale tv, kwamen opnames maken (ook ik sta er op, haha). Maria en ik hebben nog naar roofvogels staan kijken. Op tijd naar bed om de volgende ochtend vroeg te vertrekken. Helaas kon ik de slaap niet te pakken krijgen. Veel liggen denken. O.a. over wat Maria mij zo nu en dan vertelde.

  • 07 Augustus 2017 - 22:09

    Jose Vrijhoef:

    Fijn dat er dan iemand is die zich om je bekommert en jij het ook laat gebeuren. Goed dat je die rust ook hebt genomen.
    Nu weer verder met jouw camino Ans! Dikke zoen!

  • 13 Augustus 2017 - 09:22

    Caroline :

    Bijzondere ontmoetingen met een boodschap! Om te koesteren. Letterlijk even stil staan.......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 19934

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: