Woensdag 2 augustus, dag 16. Ventosa > Santo Domin - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Woensdag 2 augustus, dag 16. Ventosa > Santo Domin - Reisverslag uit Santo Domingo de la Calzada, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Woensdag 2 augustus, dag 16. Ventosa > Santo Domin

Blijf op de hoogte en volg Ans

06 Augustus 2017 | Spanje, Santo Domingo de la Calzada

Op tijd vertrokken, Maria gaf mij een aan haar geadresseerde kaart met postzegel, die moet ik op de bus doen wanneer ik aankom in Santiago. Maria gebruikt geen fb en internet!
Ik wilde deze dag 16 km wandelen tot Azofa. Kwam daar aan maar vond het dorpje niet leuk. Op naar Ciruena, volgende dorp. Nog nooit zo'n deprimerend dorp gezien. Heel veel rare appartementen waarvan de helft te huur stond. En de 2 albuerges stonden mij ook niet echt aan. Doorlopen naar Santo Domingo??? Maar ik was moe, het was al zo pittig en 36 graden. Toch doorgelopen. Zo kwam ik dat ik dus 31 km heb gewandeld en doodmoe in Santo Domingo aankwam bij een drukke grote albuerge (kun je aan de schoenen zien), maar ik heb geslapen als een (lief) roosje.

  • 07 Augustus 2017 - 22:04

    Jose Vrijhoef:

    Dag Ans, heerlijk om hier vanaf de bank jouw verhaaltjes te lezen! En dan probeer ik me voor te stellen hoe je daar door dat land loopt onder die hete Spaanse zon. Op zoek naar een albuerge die je dan niet aanstaat. Dapper hoor om dan toch maar door te lopen en bijna de dubbele afstand te lopen...
    Toitoitoi!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 19918

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: