Donderdag 3 augustus, dag 17. Santo D. naar Grañón - Reisverslag uit Grañón, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu Donderdag 3 augustus, dag 17. Santo D. naar Grañón - Reisverslag uit Grañón, Spanje van Ans Schouten - WaarBenJij.nu

Donderdag 3 augustus, dag 17. Santo D. naar Grañón

Blijf op de hoogte en volg Ans

06 Augustus 2017 | Spanje, Grañón

Als laatste met een groepje van 5 Franse dames van mijn leeftijd vertrokken. Buiten ff staan praten met ze, wat foto's gemaakt en verder op pad. Stukje verder zitten picknicken en wat opschrijven. Toch maar weer verder gewandeld anders kom ik er nóóit. Maar wat was het al warm. Kom ik na ongeveer 7 km aan in Granon. Zitten daar bij het fontein al andere pelgrims die ik die dag daarvoor ook had gezien. Gezellig aan het praten komt Thomas uit Noorwegen erbij staan. Aardige man, poos staan praten en vroeg of ik mee verder liep. Nee Thomas, 30 km op een dag is te veel voor mij. Buen Camino Thomas. Ik verder Granon in, klein maar o zo'n leuk dorpje met zulke aardige mensen, wat zal ik doen, blijven of doorlopen. En... heerlijk gebleven in een héle oude maar leuke donativo herberg met écht bedden uit het jaar nul! Morgen zien we wel weer verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ans

Actief sinds 08 Juli 2017
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 19945

Voorgaande reizen:

18 Juli 2017 - 08 September 2017

Santiago de Compostella

Landen bezocht: